Home Cv-ul meu Ajutor Despre
Home → Descrierea ofertei de munca

Agent vânzări distribuție Retail și HoReCa

Data publicarii : 09/08/2018
Data expirarii : 01/09/2018
Categoria: Vanzari
Locatie: Chisinau
Salariu (Min/Max): -
JobRef: VA-14556
DESCRIERE OFERTA
Compania Sălcuța a fost fondată în 1995 și reprezintă o vinărie producătoare de vinuri de inaltă calitate cu prezență în majoritatea țărilor europene, SUA și Canada, dar și piața locală. Unul din scopurile companiei este de a dezvolta prezența pe piața locală. Respectiv, compania este în căutarea unui canditat să preia responsabilitățile de Agent de vînzări pe teritoriul Republicii Moldova. Sălcuța oferă lucru în echipă activ, atmosferă de lucru prietenoasă și remunerare competitive. Agentul trebuie sa mențină relația cu clienții existenți si să mărească numărul acestora din piața locală, printr-un program regulat de vizite, comenzi si încasări, care în cele din urmă vor fi monitorizate, analizate și raportate în intervalele de timp alese în prealabil. De asemenea, se așteaptă aplicarea și urmărirea politicii comericiale a companiei, la fel și elaborarea unor noi strategii pe parcusul activității impreună cu echipa de vînzări.
CV-urile se trimit la adresa office@salcuta.com

CERINTE FATA DE CANDIDAT
Responsabilitati:
 Dezvoltarea rețelei de distribuție pe piața locală și realizarea obiectivelor lunare si anuale de vânzări și distribuție
 Implementarea locala in piața a activităților promoționale si proiectelor de vânzări
 Culegerea de informații cu privire la activitatea concurenței (produse, prețuri, strategii vânzare) si informarea companiei despre acestea.
 Identificarea oportunităților în ceea ce privește potențialul pieței locale.
 Informarea superiorul ierarhic cu privire la problemele clienților.
 Dezvoltarea potențialului de vânzări și a canalului de distribuție in cadrul pieței locale
 Menținerea și dezvoltarea încrederii clienților asigurând o bună cooperare cu aceștia.
 Surclasarea competitorilor în termeni de calitate a serviciilor oferite clienților.
 Îndeplinirea obiectivelor de vânzări alocate lunar pe piața locală.
 Monitorizarea și analiza activităților în domeniul Retail și HoReCa
Candidatul ideal:
 Experiență în domeniul vînzărilor bunurilor de larg consum, preferabil băuturi alcoolice
 Experiență în domeniu minimă de 3 ani
 Cunoștințe în Microsoft Office
 Calități interpersonale: cunoștințe în negocieri și prezentări, comunicativitate, abilitatea de a lucra în termeni de timp limitați, responsabilitate, motivație consantă, contribuție cu idei noi în cadrul echipei de Vînzări și Marketing
 Cunoștințe lingvistice: Româna, Rusa, Engleza (opțional,dar preferabil)


BENIFICII SI BONUSURI OFERITE
Se ofera tot pachetul social
Date de contact ale companiei
Tel: 022245252 , Fax: 022228153
e-mail:
     
   
© Copyright 2018, IDS Consulting         Termeni si conditii de utilizare       Trimite-ne parerea ta
info@hr.md     На русском языке